На сьогоднішній день тема є дуже актуальною для країн колишнього СНД, де грає через виделенку не так багато народу. У цій статті я детально розгляну команди, які допоможуть знизити пінг, а також ті, які збережуть FPS(кількість кадрів, що показуються, в секунду). Всі ці команди бажано прописати в конфіге, хоча деякі краще міняти(наприклад, pushlatency) залежно від ситуації і від сервера, на якому ви граєте. Почнемо: cl_allowdownload, cl_allowupload - при значенні "1" дозволяють гравцеві викачувати і закачувати моделі, карти і т.д. В принципі на пінг впливає трохи, тому краще залишити 1.
cl_cmdbackup - кількість пакетів, що посилаються на сервер в секунду. ІМХО, краще ставте приблизно 2.
cl_cmdrate - швидкість посилки команд на сервер. Найбільш оптимальне значення для гри по модему - 20-30
cl_download_ingame - викачування моделей, логосів в грі. а нам це треба?:) Значить, ставимо 0.
cl_lc - компенсація лагов на стороні сервера, тому краще поставити 1. На жаль, працює тільки при включеній команді sv_unlag на сервері.
cl_lw, cl_lb - для обох ставимо значення 1, дії, пов'язані із зброєю прораховуватимуться на стороні клієнта, як втім і ефекти крові і т.д.
cl_nodelta - забороняє дельта стиснення, раджу поставити "0".
cl_nopred - якщо хочете бачити плавне пересування гравців - поставте "0"
cl_resend - час, через який буде посланий пакет, якщо попередній не дійшов. Краще встановити приблизно 4-5.
cl_updaterate - швидкість оновлення відомостей про гру. "20" є оптимальним значенням.
fps_modem - збільшує FPS при грі по модему. Ставте 28.
mp_decals - кількість одночасна видимих ефектів. Щоб менше лагало - ставте 0.
pushlatency - ця команда згладжує лаги. Повинне стояти значення від 50 до 100% пінга із знаком "-". Наприклад -150 при пінге 250.
Тепер розглянемо інші корисні команди:
r_drawviewmodel - при значенні "0" зменшується FPS, та і грати, ІМХО, краще.
r_drawviewentities - хороша команда, тільки моделей видно не буде:(. Залиште 1.
hud_fastswitch - швидка зміна зброї. Я використовую значення "1"
max_shells - число одночасне видимих гільз. Ставимо "0"
fastsprites - якість диму. Краще встановити "2"
max_smokepuffs - кількість одночасна видимих клубів диму... чим менше, тим краще:)
Ось ніби і все... залишається на сервері прописати наступні команди і тоді совесм добре буде:
sv_unlag - Компенсувати лаги клієнтів т. sv_unlagmax - Максимальний час компенсації затримки в секундах. Залиште значення за умовчанням - 0.5 секунди.
sv_unlagsamples - Скільки попередніх пакетів використовуються для обчислення затримки клієнтів. Вистачить один пакет (значення = 1).
На последок хотілося б додати, що з цими командами необхідне експерементіровать, знайти оптимальні значення для себе... а може бути і додати інші команди, які понизять пинг/понизят FPS.
|